Toate comenzile efectuate pana la ora 11:00, vor pleca in aceeasi zi, in cazul in care se afla in stocul propriu.

Pretul si timpii de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra.

In anumite situatii, FSystems Best Solutions SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului.

Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator , pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului / produselor si timpul de livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa recontactam clientul pentru a stabili status-ul comenzii.

Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda se anuleaza din oficiu.

Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca anumite produse sa nu mai fie disponibile.

 

 

*

FAN Courier 

*

Costul transportului prin FAN Courier este de 25 Ron.

Serviciul de deschidere a coletului la livrare ! 

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

 

Plata se face dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. 

 

Cum functioneaza serviciul?

 

In momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

 

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Termenul de livrare este cuprins intre 24 si 72 ore din momentul expeditiei. In cazul in care exista cazuri de forta majora sau care nu sunt in atributiile noastre, termenul de livrare poate varia.

In cazul in care adresa de livrare a clientului nu este in aria de acoperire a curierului nostru, asadar vor exista Km suplimentari de parcurs, valoare deplasarii suplimentare va fi suportata de client! Puteti verifica aici zonele de livrare, completand datele!

*

Va multumim.